Zlot odbył się w terminie 30 listopada – 2 grudnia 2018 roku. Bazą był zamek w Sobkowie, a główną atrakcją, oprócz terenowej jazdy, zabawa andrzejkowa.
W zlocie uczestniczyło 13 załóg (45 osób).
Zlot rozpoczął się w piątek od kolacji integracyjnej, do której kolejno dołączały przybywające załogi.
W sobotę po śniadaniu załogi ruszyły na 88. km trasę według Przewodnika Offroad 02 dostępnego w sklepie zelazniak.pl. Ich zadaniem było zrobić pięć zdjęć w charakterystycznych punktach na trasie.
Wypełniło to czas do obiadu (o 16:00), po którym był czas na odpoczynek, a następnie, od 20:00, rozpoczęła się zabawa andrzejkowa. Zainicjował ją strzał armatni, po którym uczestnicy weszli na salę, gdzie czekały suto zastawione stoły i DJ serwujący muzykę do tańca.
W trakcie zabawy wręczony został zaległy puchar Ireneuszowi Markowi za zajęcie III miejsca w rywalizacji Rajdu Nieustającego 2017. Odbyły się też “rycerskie” konkursy. Pierwszy polegał na trzymaniu na czas repliki miecza z XVII wieku, a drugi na piciu piwa przez słomkę w zakuciu w dybach. Zwyciężył Przemek Adamski, który zdobył nagrodę – taśmę kinetyczną. Gratulujemy!
W niedzielę, po śniadaniu, chętni mogli skorzystać z przejazdu po okolicy stylową bryczką. Potem załogi miały do wybory dwie opcje: szybki przejazd do Nowej Słupi i piesze wejście na Święty Krzyż, gdzie można było zwiedzić słynny klasztor – pierwsze w Polsce miejsce chrześcijańskiego kultu albo ponad 100 km przejazd z offroadowymi odcinkami.
Obie opcje skończyły się około 15.00 obiadem w Świętokrzyskim Dworze koło Nowej Słupi, podczas którego wypisane zostały pamiątkowe dyplomy.
Dziękujemy za udział wszystkim załogom i przypominamy także, że udział w imprezie zapewnił 30 punktów w rywalizacji Rajdu Nieustającego.
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć. Zachęcamy też uczestników do przysyłania swoich. Wszystkie chętnie opublikujemy.
Chętnych na udział w następnym Zlocie Andrzejkowym zapraszamy do śledzenia naszych ofert w kalendarium.
Zdjęcia Uczestnika (zajrzyj koniecznie: https://www.birderscorner.com/)
Zdjęcia organizatorów: